Hledáme: administrátor/ administrátorka projektu
Do Pražského inovačního institutu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici administrátora či administrátorky projektu KAP III.
Co bude Tvojí náplní práce?
- ⇨ Organizační, administrativní a technické zajištění chodu přípravy projektu KAP III (včetně pořizování záznamů z jednání)
- ⇨ Spolupráce při tvorbě dílčích částí vstupních analýz předmětu a cílů projektu.
- ⇨ Koordinování práce projektového týmu a partnerů
- ⇨ Spolupráce při řízení komunikace mezi subjekty zainteresovanými v projektu.
- ⇨ Vykonávání dalších úkolů dle pokynů nadřízených pracovníků
- ⇨ Podpora členů přípravného týmu projektu
- ⇨ Spolupráce při přípravě Regionálního akčního plánu (RAP) dle platné metodiky a postupů
- ⇨ Správa projektové dokumentace v ISKP14+, kompletace projektové žádosti a příloh
Co od Tebe potřebujeme?
- ⇨ VŠ, případně SŠ s relevantní praxí
- ⇨ Výborné organizační schopnosti
- ⇨ Skvělé komunikační dovednosti
- ⇨ Výborné administrativní schopnosti
- ⇨ Samostatné logické myšlení
- ⇨ Zodpovědnost, pečlivost, systematičnost, spolehlivost
- ⇨ Flexibilitu, proaktivní přístup k práci, kreativitu, schopnost týmové práce
- ⇨ Ochotu učit se novým věcem, odolnost vůči stresu, pozitivní přístup
Co bude Tvojí výhodou při výběru?
- ⇨ Zájem o prostředí vzdělávání
- ⇨ Zkušenost s prací na podobné pozici
- ⇨ Zkušenost s realizací projektů v rámci OP VVV a znalost systému ISKP14+
Jedná se o pozici na 0,5 úvazek se smlouvou DPČ (80 hodin za měsíc).
Svá CV posílejte do 25. 10. 2021 na adresu necina@prahainovacni.eu / Petr Nečina.