Tomáš Lapáček

Praha je jediné město na světě, které má potenciál organicky propojit energii Florencie a Singapuru. Má výhodu velké koncentrace výzkumných institucí, podniků, vysoce vzdělané pracovní síly, mladých talentů i finančního kapitálu. Její potenciál je ale nevyužitý. Je to „inovační staveniště“, kde je již navezen veškerý stavební materiál, nástroje i pracovní síla. Chybí však sdílený plán výstavby konkurenceschopné a udržitelné „budovy“. Snažíme se proto všechny aktéry inovačního ekosystému propojovat, motivovat ke spolupráci a tlačit i na rozvoj fyzické inovační infrastruktury jako jednoho z předpokladů pro vznik kultury transferu znalostí i technologií.“

 

Tomáš Lapáček / ředitel

Náš tým

Zuzana Drhová

Zástupkyně ředitele
„Nové technologie jdou stále dopředu, měly by se ale umět na konkrétním místě citlivě používat. Pro Prahu bude důležité naučit se pracovat s obnovitelnými zdroji, kde to bude možné.“

Peter Deďo

RIS3 manažer pro Prahu

Adam Dědič

Inovace ve vzdělávání - iKAP2

Petr Nečina

Inovace ve vzdělávání - projekt iDZ

Štěpánka Tkáčová

Inovace ve vzdělávání - koordinátorka projektu iDZ

Jan Lukačevič

Garant projektu Moving to Aerospace - MAE

Na vašem soukromí nám záleží

Používáme soubory cookies

Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami.

Na vašem soukromí nám záleží

Používáme soubory cookies

Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami.

Nastavení souborů cookies

  • Zajišťují, že naše stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.

  • Díky nim lépe poznáme, co vás zajímá a můžeme tak neustále zlepšovat tento web k vaší spokojenosti.

  • Tyto cookies nám pomáhají s cílením reklamy tak, aby co nejvíce odpovídala vašim zájmům a preferencím.