Aktuálně do týmu hledáme

Marketingový specialista/ka v copywritingu (Junior pozice)

Přihlášky posílejte do 26. června 2022.

 

Social media specialista/ka - placená stáž

Přihlášky posílejte do 26. června 2022.

 

Recepční/office koordinátor

Přihlášky posílejte do 26. června 2022.

 

Provozní manažer

Přihlášky posílejte do 26. června 2022.

____________________________________________

icons8 new job 80 Marketingový specialista/ka v copywritingu (Junior pozice)

Rozumíš dostatečně marketingovým specializacím? Sociální sítě, SEO a jiné zvládneš levou zadní? Víš, co je konverzní trychtýř a umíš ho využít v praxi? Umíš psát poutavé texty a gramatika pro tebe není oříšek? Zajímáš se o podnikání, startupy a inovace, které jsou hnacím motorem pokroku? Tak právě pro tebe máme práci, která má smysl!

◎ ◎ ◎

Požadujeme: 

  • - Mít zkušenosti s copywritingem a vytvářením content strategie
  • - Základní zkušenosti v optimalizaci pro vyhledávače (SEO)
  • - Zájem sledovat a aplikovat nejnovější trendy v oblasti marketingu
  • - Skvělé komunikační dovednosti, proaktivitu, organizační schopnosti
  • - Profesionální a příjemné vystupování a schopnost jednat se zástupci veřejné správy, akademické obce, byznysu a čelních představitelů města a státu
  • - Zodpovědnost, flexibilitu, samostatnost a odolnost vůči stresu
  • - Znalost anglického jazyka na dobré úrovni (psaný i mluvený projev)


Co bude tvou výhodou:

  • - VŠ se zaměřením na marketingovou komunikaci, případně SŠ s relevantní praxí
  • - Orientace v prostředí podpory podnikání a inovací v Praze
  • - Předešlé zkušenosti s nastavováním marketingové a brandové strategie
  • - Znalost grafických programů (Adobe Photoshop, Adobe InDesign)
  • - Zkušenosti s marketingovou analytikou


Nabízíme:

  • - Podíl na strategickém rozvoji inovační značky Prahy
  • - Možnost podílet se na akcích pro vesmírná bádání či milionové start-upy
  • - Práce s nejrůznějšími sektory (byznys, veřejná správa, akademická sféra)
  • - Smysluplnou a rozmanitou práci na zajímavých a inspirativních projektech
  • - Samostatnost a příležitost k osobnímu rozvoji
  • - Flexibilní pracovní dobu s možností částečné práce z domova
  • - Přátelský kolektiv spolupracovníků a férové jednání
  • - Mít volnou ruku pro realizaci svých nápadů
  • - Jednou Ty, jednou já práci si naplánuješ dle tvých možností
  • - Motivující finanční ohodnocení
  • - Práci na poloviční úvazek s možností navýšení úvazku
  • - Mobilní telefon, 5 týdnů dovolené plus 3 sick days ročně
  • - Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy


Náplň práce:

  • - Psát chytlavé články a texty pro web, sociální sítě a newsletter
  • - Spolupracovat na vytváření marketingové a brandové strategie
  • - Podílet se na vytváření podoby komunikačních materiálů
  • - Ve spolupráci s marketingovým oddělením Pražského inovačního institutu (Pii) koordinovat průběh akcí a návaznou multikanálovou komunikaci
  • - Rozvíjet a navazovat nové co-marketigové spolupráce
  • - Spolupráce na produkci eventů centra a podpůrná administrativa (reporting)


icons8 cv 50 V přihlášce nutně potřebujeme: 

1. strukturovaný životopis

2. motivační dopis s uvedením relevantních zkušeností v rozsahu max. 1 NS 

Pečlivě prostudujeme všechny došlé přihlášky, ale vyhrazujeme si právo ozvat se pouze těm kandidátkám a kandidátům, kteří nejlépe splňují naše požadavky. 

Způsob podání přihlášky:

Elektronicky na uvedenou kontaktní adresu včetně povinných příloh (neúplné přihlášky nebudou akceptovány).

e-mail: matal@prahainovacni.eu


Termín pro podání přihlášek: 26. června 2022

icons8 contact 58 Kontakt: 

Ing. Jaroslav Matal

Marketingový specialista Podnikatelského a inovačního centra hl.m.Prahy 

matal@prahainovacni.eu

+420 605 545 607

 __________________________________________________________________

icons8 new job 80 Social media specialista/ka - placená stáž

Chceš získat praxi a stále studuješ? Rozumíš sociálním sítím a máš zkušenosti s tvorbou obsahu pro sociální sítě? Umíš psát poutavé texty a gramatika pro tebe není oříšek? Zajímáš se o podnikání, startupy a inovace, které jsou hnacím motorem pokroku? Tak právě pro tebe máme práci, která má smysl!

◎ ◎ ◎

Co musíš mít

  • - Zkušenosti se správou sociálních sítí
  • - Mít základní znalost content marketingu pro sociální sítě
  • - Zájem sledovat a aplikovat nejnovější trendy v oblasti marketingu
  • - Skvělé komunikační dovednosti, proaktivitu, organizační schopnosti
  • - Zodpovědnost, flexibilitu, samostatnost a odolnost vůči stresu
  • - Znalost anglického jazyka na dobré úrovni (psaný i mluvený projev)


Co bude tvou výhodou

  • - Orientace v prostředí podpory podnikání a inovací v Praze
  • - Předešlé zkušenosti s nastavováním marketingové a brandové strategie
  • - Znalost grafických programů (Adobe Photoshop, Adobe InDesign)


Co bude Tvojí náplní práce

  • - Psát chytlavé texty pro sociální sítě
  • - Spolupracovat na vytváření marketingové a brandové strategie
  • - Podílet se na vytváření podoby komunikačních materiálů
  • - Ve spolupráci s marketingovým oddělením Pražského inovačního institutu (Pii) koordinovat průběh akcí a návaznou multikanálovou komunikaci
  • - Spolupráce na produkci eventů centra a podpůrná administrativa (reporting)
  • - Rozvíjet a navazovat nové co-marketigové spolupráce


Co nabízíme

  • - Podíl na strategickém rozvoji inovační značky Prahy
  • - Možnost podílet se na akcích pro vesmírná bádání či milionové start-upy
  • - Práce s nejrůznějšími sektory (byznys, veřejná správa, akademická sféra)
  • - Smysluplnou a rozmanitou práci na zajímavých a inspirativních projektech
  • - Samostatnost a příležitost k osobnímu rozvoji
  • - Flexibilní pracovní dobu s možností částečné práce z domova
  • - Přátelský kolektiv spolupracovníků a férové jednání
  • - Mít volnou ruku pro realizaci svých nápadů
  • - Jednou Ty, jednou já práci si naplánuješ dle tvých možností
  • - Motivující finanční ohodnocení
  • - Práce na částečný úvazek při studiu
  • - Mobilní telefon, 5 týdnů dovolené plus 3 sick days ročně
  • - Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy


icons8 cv 50 V přihlášce nutně potřebujeme: 

1. strukturovaný životopis

2. motivační dopis s uvedením relevantních zkušeností v rozsahu max. 1 NS 

Pečlivě prostudujeme všechny došlé přihlášky, ale vyhrazujeme si právo ozvat se pouze těm kandidátkám a kandidátům, kteří nejlépe splňují naše požadavky. 

Způsob podání přihlášky:

Elektronicky na uvedenou kontaktní adresu včetně povinných příloh (neúplné přihlášky nebudou akceptovány).

e-mail: matal@prahainovacni.eu


Termín pro podání přihlášek: 26. června 2022

icons8 contact 58 Kontakt: 

Ing. Jaroslav Matal

Marketingový specialista Podnikatelského a inovačního centra hl.m.Prahy 

matal@prahainovacni.eu

+420 605 545 607

 __________________________________________________________________

icons8 new job 80 Recepční / office koordinátor

Baví Tě práce s lidmi? Dokážeš se postarat o hladký chod procesů týkajících se finančních i provozních činností? Umíš přidat pomocnou ruku, když je třeba a práce v týmu Ti není cizí? Jestli ano, potom jsi náš nový Recepční a office koordinátor!

◎ ◎ ◎

Co musíš mít

  • ◍ Zájem o koordinaci a zajištění procesů
  • ◍ Schopnost fungovat v týmu nadšenců do inovací 
  • ◍ Skvělé komunikační dovednosti, proaktivitu, organizační schopnosti 
  • ◍ Profesionální a příjemné vystupování a schopnost jednat se zástupci veřejné správy, akademické obce, byznysu a čelních představitelů města a státu
  • ◍ Zodpovědnost, flexibilitu, samostatnost a odolnost vůči stresu 
  • ◍ Znalost anglického jazyka na dobré úrovni (psaný i mluvený projev)
  • ◍ Ochota učit se nové věci a přiložit ruku k dílu tam, kde je třeba


Co bude Tvou výhodou

  • ◍ Min. SŠ s relevantní praxí 
  • ◍ Předešlé zkušenosti s administrativou / firemní recepcí
  • ◍ Smysl pro detail a pořádek 
  • ◍ Znalost práce s Excel a Word
  • ◍ Skvělé komunikační a multitaskingové dovednosti
  • ◍ Proaktivní přístup k práci a příjemné vystupování


Co bude Tvojí náplní práce

  • ◍ Celkové zajištění denního provozu centra 
  • ◍ Administrativa a práce s pokladnou
  • ◍ Uvítání návštěv, příprava občerstvení a prostor pro akce
  • ◍ Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, nákup vybavení 
  • ◍ Emailing a zpracovávání reportů
  • ◍ Participace na akcích ve spolupráci s event manažerem 


Co nabízíme

  • ◍ Podíl na strategickém rozvoji inovační značky Prahy
  • ◍ Práce s nejrůznějšími sektory (byznys, veřejná správa, akademická sféra)
  • ◍ Smysluplnou a rozmanitou práci na zajímavých a inspirativních projektech
  • ◍ Samostatnost a příležitost k osobnímu rozvoji
  • ◍ Flexibilní pracovní dobu 
  • ◍ Přátelský kolektiv spolupracovníků a férové jednání 
  • ◍ Mít volnou ruku pro realizaci svých nápadů
  • ◍ Jednou Ty, jednou já práci si naplánuješ dle tvých možností
  • ◍ Motivující finanční ohodnocení 
  • ◍ Notebook, 5 týdnů dovolené plus 3 sick days ročně
  • ◍ Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy


icons8 cv 50 V přihlášce nutně potřebujeme: 

1. strukturovaný životopis

2. motivační dopis s uvedením relevantních zkušeností v rozsahu max. 1 NS 

Pečlivě prostudujeme všechny došlé přihlášky, ale vyhrazujeme si právo ozvat se pouze těm kandidátkám a kandidátům, kteří nejlépe splňují naše požadavky. 

Způsob podání přihlášky:

Elektronicky na uvedenou kontaktní adresu včetně povinných příloh (neúplné přihlášky nebudou akceptovány).

e-mail: bednarova@prahainovacni.eu


Termín pro podání přihlášek: 26. června 2022

icons8 contact 58 Kontakt: 

Mgr. Aneta Bednářová

programová manažerka Podnikatelského a inovačního centra hl. m. Prahy 

bednarova@prahainovacni.eu

+420 606 376 080

_____________________________________________________________________

icons8 new job 80 Provozní manažer/ka

Dokážeš se postarat o hladký chod procesů týkajících se provozních a finančních činností? Baví Tě práce s lidmi? Máš obchodního ducha, talent strukturovat, organizovat a rozhodovat? Jestli ano, potom jsi náš nový Provozní manažer!

◎ ◎ ◎

Co musíš mít

  • ◎ Zájem o koordinaci a zajištění procesů a provozu Centra
  • ◎ Schopnost fungovat v týmu nadšenců do inovací 
  • ◎ Skvělé komunikační dovednosti, proaktivitu, organizační schopnosti 
  • ◎ Obchodního duch pro vedení malé pobočky s can-do, will-do přístupem
  • ◎ Rozumět principům projektového a finančního řízení a používat je v praxi
  • ◎ Zodpovědnost, flexibilitu, samostatnost a odolnost vůči stresu 
  • ◎ Ochota učit se nové věci a přiložit ruku k dílu tam, kde je třeba
  • ◎ Efektivitu práce, pozitivní přístup, časovou flexibilitu


Co bude Tvou výhodou

  • ◎ VŠ vzdělání nebo SŠ vzdělání s relevantní praxí 
  • ◎ Předešlé zkušenosti s provozem a řízením
  • ◎ Smysl pro detail a pořádek 
  • ◎ Znalost práce s Excel - pokročilý a tooly provozního managementu
  • ◎ Skvělé komunikační a multitaskingové dovednosti
  • ◎ Dovednosti v oblasti plánování a řízení času
  • ◎ Znalost anglického jazyka (psaný i mluvený projev)


Co bude Tvojí náplní práce

  • ◎ Zodpovídat za koordinaci a včasnou a kvalitní realizaci aktivit Podnikatelského a inovačního centra
  • ◎ Komunikace s klienty, partnerskými organizacemi, odděleními Pražského inovačního institutu, veřejnou správou, akademickou obcí a zástupci byznysu
  • ◎ Plánování vlastních akcí Centra a logistika akcí partnerských (rezervace, formát, požadavky na prostory a techniku apod.); 
  • ◎ Finanční management Centra (modelové rozpočty a jejich plnění, očekáváme nápady na optimalizaci nákladů/výnosů); 
  • ◎ Úzká spolupráce s ostatními členy týmu a jejich podpora; 
  • ◎ Spolupráce s odbory MHMP; 
  • ◎ Infrastruktura, procesy, nákupy, úpravy a údržba Centra; 
  • ◎ Odpovědnost za denní operativu Centra; 
  • ◎ Plánování, administrativa, reporting, výkazy činnosti, dokumentace


Co nabízíme

  • ◎ Podíl na strategickém rozvoji inovační značky Prahy
  • ◎ Práce s nejrůznějšími sektory (byznys, veřejná správa, akademická sféra)
  • ◎ Smysluplnou a rozmanitou práci na zajímavých a inspirativních projektech
  • ◎ Samostatnost a příležitost k osobnímu rozvoji
  • ◎ Flexibilní pracovní dobu 
  • ◎ Přátelský kolektiv spolupracovníků a férové jednání 
  • ◎ Mít volnou ruku pro realizaci svých nápadů
  • ◎ Jednou Ty, jednou já práci si naplánuješ dle tvých možností
  • ◎ Motivující finanční ohodnocení 
  • ◎ 5 týdnů dovolené plus 3 sick days ročně
  • ◎ Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy

 

icons8 cv 50 V přihlášce nutně potřebujeme: 

1. strukturovaný životopis

2. motivační dopis s uvedením relevantních zkušeností v rozsahu max. 1 NS 

Pečlivě prostudujeme všechny došlé přihlášky, ale vyhrazujeme si právo ozvat se pouze těm kandidátkám a kandidátům, kteří nejlépe splňují naše požadavky. 

Způsob podání přihlášky:

Elektronicky na uvedenou kontaktní adresu včetně povinných příloh (neúplné přihlášky nebudou akceptovány).

e-mail: bednarova@prahainovacni.eu


Termín pro podání přihlášek: 26. června 2022

icons8 contact 58 Kontakt: 

Mgr. Aneta Bednářová

programová manažerka Podnikatelského a inovačního centra hl. m. Prahy 

bednarova@prahainovacni.eu

+420 606 376 080

This site uses cookies to improve your experience.

Cookie Preferences

This website uses cookies and other tracking tools to improve the user experience and analyze website traffic. Some of them are necessary, others you can decide for yourself.

This site uses cookies to improve your experience.

Cookie Preferences

This website uses cookies and other tracking tools to improve the user experience and analyze website traffic. Some of them are necessary, others you can decide for yourself.

Cookies Settings

  • These cookies ensure that our site works properly and securely on all devices.

  • Thanks to analytical cookies, we know better what you are interested in and we can constantly improve this website.

  • These cookies help us to target advertising so that it corresponds to your interests and preferences as much as possible.