HLEDÁME: Administrátor veřejných zakázek v projektu iKAP 2 – Inovace ve vzdělávání
Pražský inovační institut vypisuje výběrové řízení na pozici administrátor veřejných zakázek v rámci projektu iKAP II – Inovace ve vzdělávání.
Co bude náplní práce:
- ◎ Příprava, koordinace a realizace veřejných zakázek v režimu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek i mimo režim zákona.
- ◎ Tvorba a revize zadávacích podmínek a kritérií hodnocení, protokolů, rozhodnutí a obdobných dokumentů souvisejících s administrovanými zadávacími řízeními.
- ◎ Spolupráce a koordinace činností s externí formou zajištující administraci VZ na profilu zadavatele.
Co od uchazečů/uchazeček potřebujeme:
- ◎ Min. SŠ vzdělání s maturitou (právní či ekonomické zaměření výhodou).
- ◎ Prokazatelná zkušenost s administrací veřejných zakázek alespoň 2 roky.
- ◎ Bezúhonnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, schopnost samostatné i týmové práce, logické myšlení.
- ◎ Systematický a zodpovědný přístup k řešení úkolů.
- ◎ Výborné organizační a komunikační schopnosti.
Co uchazečům/uchazečkám nabízíme:
- ◎ Dohodu o provedení práce od května 2022 do 31. 12. 2022 s možností prodloužení
- ◎ Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy.
- ◎ Samostatnost a příležitost k osobnímu růstu.
- ◎ Flexibilní pracovní dobu s možností práce z domova.
- ◎ Odpovídající finanční ohodnocení.
- ◎ Nástup možný ihned.
Požadované doklady k přihlášce:
- ◎ Strukturovaný životopis.
- ◎ Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- ◎ Motivační dopis k výkonu funkce v rozsahu max. 2 normostran
Způsob podání přihlášky: písemně či elektronicky na uvedenou kontaktní adresu
e-mail: emingerova@prahainovacni.eu
Líba Emingerová
Pražský inovační institut, z.ú.
Mariánské náměstí 2/2
110 00 Praha 1 - Staré Město
Termín pro podání přihlášek: 13. 5. 2022