Recepční/office koordinátor
Baví Tě práce s lidmi? Dokážeš se postarat o hladký chod procesů týkajících se finančních i provozních činností? Umíš přidat pomocnou ruku, když je třeba a práce v týmu Ti není cizí? Jestli ano, potom jsi náš nový Recepční a office koordinátor!
Co musíš mít
- ◍ Zájem o koordinaci a zajištění procesů
- ◍ Schopnost fungovat v týmu nadšenců do inovací
- ◍ Skvělé komunikační dovednosti, proaktivitu, organizační schopnosti
- ◍ Profesionální a příjemné vystupování a schopnost jednat se zástupci veřejné správy, akademické obce, byznysu a čelních představitelů města a státu
- ◍ Zodpovědnost, flexibilitu, samostatnost a odolnost vůči stresu
- ◍ Znalost anglického jazyka na dobré úrovni (psaný i mluvený projev)
- ◍ Ochota učit se nové věci a přiložit ruku k dílu tam, kde je třeba
Co bude Tvou výhodou
- ◍ Min. SŠ s relevantní praxí
- ◍ Předešlé zkušenosti s administrativou / firemní recepcí
- ◍ Smysl pro detail a pořádek
- ◍ Znalost práce s Excel a Word
- ◍ Skvělé komunikační a multitaskingové dovednosti
- ◍ Proaktivní přístup k práci a příjemné vystupování
Co bude Tvojí náplní práce
- ◍ Celkové zajištění denního provozu centra
- ◍ Administrativa a práce s pokladnou
- ◍ Uvítání návštěv, příprava občerstvení a prostor pro akce
- ◍ Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, nákup vybavení
- ◍ Emailing a zpracovávání reportů
- ◍ Participace na akcích ve spolupráci s event manažerem
Co nabízíme
- ◍ Podíl na strategickém rozvoji inovační značky Prahy
- ◍ Práce s nejrůznějšími sektory (byznys, veřejná správa, akademická sféra)
- ◍ Smysluplnou a rozmanitou práci na zajímavých a inspirativních projektech
- ◍ Samostatnost a příležitost k osobnímu rozvoji
- ◍ Flexibilní pracovní dobu
- ◍ Přátelský kolektiv spolupracovníků a férové jednání
- ◍ Mít volnou ruku pro realizaci svých nápadů
- ◍ Jednou Ty, jednou já práci si naplánuješ dle tvých možností
- ◍ Motivující finanční ohodnocení
- ◍ Notebook, 5 týdnů dovolené plus 3 sick days ročně
- ◍ Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
V přihlášce nutně potřebujeme:
1. strukturovaný životopis
2. motivační dopis s uvedením relevantních zkušeností v rozsahu max. 1 NS
Pečlivě prostudujeme všechny došlé přihlášky, ale vyhrazujeme si právo ozvat se pouze těm kandidátkám a kandidátům, kteří nejlépe splňují naše požadavky.
Způsob podání přihlášky:
Elektronicky na uvedenou kontaktní adresu včetně povinných příloh (neúplné přihlášky nebudou akceptovány).
e-mail: bednarova@prahainovacni.eu
Termín pro podání přihlášek: 26. června 2022
Kontakt:
Mgr. Aneta Bednářová
programová manažerka Podnikatelského a inovačního centra hl. m. Prahy