Institut 09. červen 2022

Recepční/office koordinátor

Baví Tě práce s lidmi? Dokážeš se postarat o hladký chod procesů týkajících se finančních i provozních činností? Umíš přidat pomocnou ruku, když je třeba a práce v týmu Ti není cizí? Jestli ano, potom jsi náš nový Recepční a office koordinátor!

Co musíš mít

  • ◍ Zájem o koordinaci a zajištění procesů
  • ◍ Schopnost fungovat v týmu nadšenců do inovací 
  • ◍ Skvělé komunikační dovednosti, proaktivitu, organizační schopnosti 
  • ◍ Profesionální a příjemné vystupování a schopnost jednat se zástupci veřejné správy, akademické obce, byznysu a čelních představitelů města a státu
  • ◍ Zodpovědnost, flexibilitu, samostatnost a odolnost vůči stresu 
  • ◍ Znalost anglického jazyka na dobré úrovni (psaný i mluvený projev)
  • ◍ Ochota učit se nové věci a přiložit ruku k dílu tam, kde je třeba


Co bude Tvou výhodou

  • ◍ Min. SŠ s relevantní praxí 
  • ◍ Předešlé zkušenosti s administrativou / firemní recepcí
  • ◍ Smysl pro detail a pořádek 
  • ◍ Znalost práce s Excel a Word
  • ◍ Skvělé komunikační a multitaskingové dovednosti
  • ◍ Proaktivní přístup k práci a příjemné vystupování


Co bude Tvojí náplní práce

  • ◍ Celkové zajištění denního provozu centra 
  • ◍ Administrativa a práce s pokladnou
  • ◍ Uvítání návštěv, příprava občerstvení a prostor pro akce
  • ◍ Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, nákup vybavení 
  • ◍ Emailing a zpracovávání reportů
  • ◍ Participace na akcích ve spolupráci s event manažerem 


Co nabízíme

  • ◍ Podíl na strategickém rozvoji inovační značky Prahy
  • ◍ Práce s nejrůznějšími sektory (byznys, veřejná správa, akademická sféra)
  • ◍ Smysluplnou a rozmanitou práci na zajímavých a inspirativních projektech
  • ◍ Samostatnost a příležitost k osobnímu rozvoji
  • ◍ Flexibilní pracovní dobu 
  • ◍ Přátelský kolektiv spolupracovníků a férové jednání 
  • ◍ Mít volnou ruku pro realizaci svých nápadů
  • ◍ Jednou Ty, jednou já práci si naplánuješ dle tvých možností
  • ◍ Motivující finanční ohodnocení 
  • ◍ Notebook, 5 týdnů dovolené plus 3 sick days ročně
  • ◍ Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy


V přihlášce nutně potřebujeme: 

1. strukturovaný životopis

2. motivační dopis s uvedením relevantních zkušeností v rozsahu max. 1 NS 

Pečlivě prostudujeme všechny došlé přihlášky, ale vyhrazujeme si právo ozvat se pouze těm kandidátkám a kandidátům, kteří nejlépe splňují naše požadavky. 


Způsob podání přihlášky:

Elektronicky na uvedenou kontaktní adresu včetně povinných příloh (neúplné přihlášky nebudou akceptovány).

e-mail: bednarova@prahainovacni.eu

Termín pro podání přihlášek: 26. června 2022


Kontakt: 

Mgr. Aneta Bednářová

programová manažerka Podnikatelského a inovačního centra hl. m. Prahy 

bednarova@prahainovacni.eu

+420 606 376 080

Na vašem soukromí nám záleží

Používáme soubory cookies

Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami.

Na vašem soukromí nám záleží

Používáme soubory cookies

Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami.

Nastavení souborů cookies

  • Zajišťují, že naše stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.

  • Díky nim lépe poznáme, co vás zajímá a můžeme tak neustále zlepšovat tento web k vaší spokojenosti.

  • Tyto cookies nám pomáhají s cílením reklamy tak, aby co nejvíce odpovídala vašim zájmům a preferencím.