Vzdělávání
ŠIKK – školská inkluzivní koncepce
Cílem školské inkluzivní koncepce kraje je popsat současný stav a navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení podmínek na pražských školách a ve školských poradenských zařízeních a přispějí k respektování individuálních potřeb každého dítěte. Klíčovou roli v přípravě této koncepce sehrává pracovní skupina sestavená z odborníků pražských škol, poradenských zařízení, rodičů i veřejné správy. Svými bohatými a pestrými zkušenostmi z každodenní praxe a znalostmi problematiky pražského prostředí napomáhají formulovat životaschopná řešení, která budou ku prospěchu dětí a povedou ke zkvalitnění pracovních podmínek pedagogů i pracovníků dalších souvisejících profesí.
Výsledky výzkumu
Otázka: Jaké jsou děti s odlišným mateřským jazykem ve vaší škole?
Otázka: Do jaké míry se daří integrovat děti se zdravotním handicapem?
Otázka: Do jaké míry se daří integrovat děti s poruchou chování?